دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت: مهدی مرندی والیبالیست قزوینی به عنوان لیبرو به اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان دعوت شد.
کد خبر: ۹۷۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 27 June 2021

اسدالله شاهمرادزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی والیبال خود را برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ آماده می کند.

وی اضافه کرد: پیش از این ولادیمیر آلکنو سرمربی روسی تیم ملی ۲ لیبرو را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود و با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی از مرندی والیبالیست نام آشنای استان هم برای حضور در جمع ملی پوشان دعوت کرد.

شاهمرادزاده گفت: مرندی پیش از این تمرینات خود را با تیم ملی جوانان آغاز کرده بود و با دعوت سرمربی به جمع سایر بازیکنان تیم بزرگسالان اضافه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های فراوان والیبال استان، ادامه داد: این رشته در استان توانمندی و ظرفیت بالایی دارد و حضور بازیکنانی مثل مرندی در اردوهای تیم ملی نشان دهنده بخشی از ظرفیت های این رشته در استان است.

این مسوول همچنین گفت: با توجه به این ظرفیت ها آماده سازی تیم ها و برگزاری مستمر تمرینات در دستور کار هیات قرار دارد و حتی در دوران شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این زمینه اقدام کردیم.

استان قزوین بیش از پنج هزار بیمه شده در رشته والیبال داشت که با شیوع کرونا بخش قابل توجهی از این بیمه شدگان کاهش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار