مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی سازمان شهرداری‌ها:
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با اقدامات شهرداری قزوین در حوزه ترویج دوچرخه‌سواری طی سال‌های اخیر این شهر به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده است.
کد خبر: ۹۷۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 30 June 2021

مرضیه حصاری، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان قزوین به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده استشهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ارتباط ویدیوکنفرانس با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین اقدامات قابل توجهی را طی سال‌های اخیر در زمینه حمل‌ونقل پاک به انجام رسانده و قزوین به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده است.

او اجرای بیش از ۴۲ کلیومتر مسیر دوچرخه را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: در این شهر احداث ۷۵ کیلومتر مسیر دوچرخه نیز به تصویب رسیده است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی شهرداری قزوین در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این موضوع با برگزاری همایش‌های متنوع نظیر هم‌رکابی مدیران شهری با شهروندان، هم‌رکابی مدیران ترافیکی با شهروندان و پویش فاصله عرضی ایمن پیگیری شده است.

به گفته حصاری؛ طراحی نرم افزار کاربردی دوچرخه، اقدام دیگر شهرداری قزوین در حوزه حمل‌ونقل پاک بوده است و آموزش دوچرخه‌سواری ایمن به مردم در بوستان‌ها، همایش‌ها و. نیز از سایر اقدامات این نهاد به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: این قبیل اقدامات موجب شده است تا شهر قزوین با وجود دارا بودن کمتر از یک میلیون نفر جمعیت، با کلان‌شهر‌ها رقابت شایسته‌ای داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار