رئیس سازمان صمت استان قزوین خبر داد:
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: سال گذشته مبلغ ۲۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به صنایع و شرکت‌های تولیدی استان قزوین پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۷۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 30 June 2021

در آستانه دهم تیر ماه و روز صنعت استاندار قزوین به معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مشاور استاندار و مدیر کل حوزه استاندار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین دیدار کردند.

عزیز الله افضلی در این دیدار در گزارشی به تشریح عملکرد و اقدامات سازمان صمت استان قزوین در تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها پرداخت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه صنعت و معدن دارای ۳ هزار و ۶۱۶ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۴ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۳ هزار و سیصد و ده نفر را در بر گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به آسیب شیوع ویروس کرونا و در جهت کمک به چرخه تولید ۴۴۵ فقره تسهیلات رونق تولید در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۲۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و تعداد ۴۱ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی به مبلغ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه تفاهم نامه مشترک بین سازمان صمت و یکی از شرکت‌های صنعتی منطقه شرکت به منظور ارتقای سطح دانش تخصصی و مهارت‌های شاغلین بخش تعمیرات گیربکس خودروهای سواری و گیربکس‌های صنعتی با حضور استاندار قزوین امضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار