رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۳ هزار و ۶۱۶ پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است و واحد‌های تولیدی قزوین برای ۱۵۳ هزار و ۳۱۰ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۷۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 30 June 2021

 افضلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه بازدید جمالی اشتغالزایی صنایع قزوین برای ۱۵۳ هزار و ۳۱۰ نفرپور استاندار قزوین از این سازمان به مناسبت دهم تیر روز صنعت، افزود: این واحد‌ها و صنایع تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۴ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به شعار سال و ضرورت حمایت از واحد‌های تولیدی، گفت: سال گذشته ۴۴۵ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۲۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال و ۴۱ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی به مبلغ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال به صنایع استان پرداخت شد.

افضلی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار تولید، پشتیانی‌ها و مانع زدایی‌ها تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته ایم تا تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شرایط بد اقتصادی مانع فعالیت واحد‌های تولیدی استان و بیکاری کارگران نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر جهش تولید و توجه به اقتصاد و اشتغال، احیای واحد‌های تولیدی و ظرفیت‌های خالی صنایع استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر تولید صادرات محور به عنوان یک راهکار جهش در تولید، گفت:با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید صنایع و واحد‌های تولیدی استان به فکر صادرات باشند و برای راهیابی به بازار‌های کشور‌های همسایه برنامه ریزی و اقدام کنند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار