معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ساعات کاری اداره ها و بانک‌های استان با هدف صرفه جویی در مصرف برق از فردا تغییر می‌کند.
کد خبر: ۹۷۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 03 July 2021

علی فرخزاد در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به تغییر ساعات کاری ادارات قزوین از فردابحران استان با موضوع مدیریت بهینه مصرف آب وبرق گفت: از فردا سیزدهم تیرماه تا اطلاع ثانوی ساعت کاری کلیه اداره ها و بانک های استان از ساعت ۶ و نیم تا ۱۳ و سی دقیقه خواهد بود.

وی افزود : کارمندان بانک‌ها بعد از ساعت کاری نباید در بانک حضور داشته باشند حتی اگر در بانک بسته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : باید به مشترکان پر مصرف خانگی از طریق پیامک اخطار داد و با مشترکان پر مصرف در اداره ها هم برخورد شود.

فرخزاد افزود: اگر در مورد قطعی برق به خوبی اطلاع رسانی شود از بسیاری خسارت‌ها جلوگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: چاه‌های تلفیقی هم اگر قابلیت ورود به شبکه را دارند در مواقع بحران باید مورد استفاده قرار بگیرند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم گفت: سیاست گذاری و برنامه ریزی باید طوری باشد که در حوزه برق دچار مشکلات اجتماعی نشویم.

فولیان افزود : در جلسات قبل باید و نباید‌هایی را برای اداره ها مشخص کردیم، ولی هیچ ارگان و دستگاهی به آن ترتیب اثر نداد.

وی گفت : باید یک تیم ارزیاب درخصوص مدیریت مصرف برق وجود داشته باشد تا بتوان اداره ها را رصد کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اشاره‌ای هم به موضوع رمز ارز داشت و گفت: در شرایطی که کشور دچار بحران برق است تولید رمز ارز هیچ گونه توجیهی ندارد.

چگینی مدیر عامل شرکت برق استان هم گفت: استان قزوین یک استان صنعتی و تولیدی است و در صورت رایزنی با شرکت توانیر می‌توان میزان سهمیه برق را افزایش داد.

تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: ۲۶ درصد استان در خشکسالی به سر می‌برد.

وی افزود : اگر به محصولات کشاورزی آب کافی نرسد از لحاظ کیفیت و کمیت دچار مشکل خواهند شد.

تبسمی گفت : قطعی برق باعث شده است تا برخی از گاوداری‌ها با مشکل اساسی روبه رو شوند، زیرا سیستم‌های شیر دوشی دچار مشکل شده است و به تبع آن گاو‌ها هم بیمار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار