رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: هزار و ۳۴۷ کانون دانشجویی و طلاب در سراسر کشور به منظور اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 14 July 2021

محمد گلفشان روز چهارشنبه در نشست با جمعی از جوانان گام دوم انقلاب با اشاره به فعالیت های ۷۰ ساله سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، افزود: جوانان داوطلب در سازمان جمعیت هلال احمر یکی از مهمترین سرمایه های جمعیت هلال احمر هستند.

وی اظهار داشت: اعضای داوطلب در این سازمان برای ارائه خدمات بشر دوستانه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و حتی در سخت ترین شرایط در حوادث و بحران کرونا خدمات ارزنده ای به هموطنان ارائه کردند و خدمات سازمان هلال احمر استان قزوین نیز بر جامعه پوشیده نیست.

گلفشان گفت: سازمان جمعیت هلال احمر استان قزوین، یکی از پویاترین جمعیت های کشور است و این موضوع نشان از توانایی جذب جوانان در جمعیت هلال احمر استان قزوین دارد.

این مسوول ادامه داد: امیدواریم با پیگیری های نماینده مردمی استان قزوین و همچنین مدیریت سازمان هلال احمر استان قزوین شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این استان در زمینه های مختلف باشیم. ‌

گلفشان با بیان اینکه تمام کارهایی که در مجموعه هلال احمر صورت می گیرد باید بر اساس کرامت انسانی باشد، تصریح کرد: در برخی شهرها کمک های انسان دوستانه ای که توسط جمعیت هلال احمر و خیران صورت می گیرد فارغ از پوشش خبری و در جهت حفظ کرامت انسانی است.

گلفشان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر علاوه بر امداد و نجات، نقش به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، تصریح کرد: جهت کاهش آسیب های اجتماعی تیم های مختلفی با عناوینی همچون تیم های سحر در سراسر استان ها در حال شگل گیری و فعالیت در مباحث اجتماعی هستند و امیدوارم جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی همچون سایر حوزه ها پیشگام باشد.

وی همچنین از شکل گیری تیم های غنچه های هلال که برای کودکان چهار تا هفت سال است خبر داد و تصریح کرد: سازمان جمعیت هلال احمر در صدد تقویت و توانمندسازی اعضای جامعه است و مهربانی باید از کودکی در افراد جامعه نهادینه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار