مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در سال گذشته بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار با حمایت استانداری قزوین به این اداره کل تخصیص پیدا کرد که نقش زیادی در ارتقای خدمات رسانی به مددجویان و جامعه هدف داشت.
کد خبر: ۹۷۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 17 July 2021

به گزارش تابناک قزوین، علیرضا وارثی روز شنبه در بازدید استاندار قزوین از اداره کل بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار داشت: در سال گذشته ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حمایت موردی برای جامعه هدف بهزیستی انجام شد که ارتقای مناسب منابع مالی در این اداره کل را نشان می دهد.
این مسوول گفت: بودجه عمرانی در اداره کل بهزیستی نسبت به سالیان گذشته ارتقای بسیار چشمگیری داشته که نتیجه آن تسریع در روند پروژه های عمرانی در این اداره کل است.
وارثی اضافه کرد: این اداره کل در سال ۹۹ در بسیاری از موضوعات مختلف رتبه نخست و عالی را در سطح کشور کسب کرده که نشان دهنده تلاش دست اندرکاران و حمایت های مدیران استانی از عملکرد بهزیستی است.
وی گفت: خوشبختانه با توجه به عملکرد دست اندرکاران بهزیستی استان قزوین، این اداره کل در بسیاری از موضوعات از جمله در حوزه دفاتر پیشگیری، خدمات رسانی به معلولان، روابط عمومی، پاسخگویی به جامعه هدف، پشتیبانی، مناسب سازی و حوزه های اجتماعی، اداره کل بهزیستی رتبه نخست و عالی کشوری را کسب کرده است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: این اداره کل در هفته بهزیستی ۲۱ پروژه و فعالیت جدید را به سازمان اضافه کرده است که امیدواریم بتواند خدمات زیادی را برای جامعه هدف داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار