استاندار قزوین :
استاندار قزوین گفت: اعتبارات این استان با توجه به پیگیری های مجموعه مدیریتی نسبت به سال های گذشته نزدیک به ۳ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 17 July 2021

 

به گزارش تابناک قزوین، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در بازدید از اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: یکی از توصیه های مهم دین دستگیری از ضعفا، مستمندان و نیازمندان است و هر کسی این کار را انجام دهد نزد خدا پاداش بزرگ و جایگاهی رفیع دارد و این فرصت فراهم شده تا کارکنان بهزیستی بتوانید به این بندگان خوب خدا خدمت کنند.
وی افزود: خدمت در بهزیستی به دلیل مخاطبان، توقعات به جای آنها و شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و این کار نیاز به صبوری و تزکیه نفس و روح دارد که خوشبختانه در بین کارمندان بهزیستی وجود دارد.
این مسوول گفت: مجموعه مدیران استان قزوین تلاش کرده شرایط مناسبت تری را برای دستگاه های اجرایی در زمینه اعتبارات و بودجه فراهم کنند که نتیجه آن افزایش رضایتمندی در سازمان بهزیستی است.
جمالی پور با اشاره به اینکه استان قزوین با مشکلات جدی اعتباراتی و بودجه ای رو به رو بود، اضافه کرد: یک دوره ای پول و اعتبار زیادی در کشور وجود داشت ولی با این وجود سهم این استان از این منابع چشمگیری نبود و بودجه متناسب با ظرفیت وضعیت ارتقا پیدا نکرده بود.
وی اظهار داشت: در همین شرایط با توجه به بررسی انجام شده سعی شد سازمان برنامه و بودجه را به اصلاح بودجه متقاعد کنیم و امروز بودجه استان قزوین نسبت به سال ۹۸ نزدیک به سه برابر شده که اتفاق بسیار نادر در سطح کشور است.
استاندار قزوین گفت: امسال بودجه قزوین از بسیاری استان ها بالاتر است که با لطف خدا و پیگیری های جدی استانداری و سازمان برنامه بودجه امسال شرایط بهتری برای دستگاه های اجرایی رقم خواهد خورد.
جمالی پور افزود: امروز در استان قزوین شرایط خوبی است و وحدت و تعامل خوبی با نمایندگان مجلس به دور از هیاهو و حاشیه وجود دارد و در استان قزوین یک فضای تلاش، تعامل و همکاری به وجود آمده است که بسیار ارزشمند می باشد.
استاندار قزوین اضافه کرد: تلاش خبرنگاران در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و خبرنگاران بدور از حاشیه و به صورت واقعی اخبار را منعکس کردند که بسیار ارزشمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار