مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوم مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر: ۹۸۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 24 July 2021

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و کوپ شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در ۲ عملیات پاکسازی موفق شدند، ۴۰ قاچاقچی خرده فروش و معتاد متجاهر را دستگیر و مقادیری موادمخدر و اقلام سرقتی را کشف کنند.

کشف ۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر نگهداری دستگاه تولید ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی دریکی از مناطق شهر تاکستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از داخل منزل؛ ۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به معرفی ۲ نفر به مرجع قضایی گفت: عده‌ای از افراد سودجو با استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع برق شهری می‌شوند و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی مسافرنما

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران واحد گشت کلانتری ۱۲ محمدیه حین کنترل خودرو‌های عبوری به مسافر یک دستگاه اتوبوس که به مقصد اردبیل در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران در بازرسی از وسایل همراه این فرد ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ساک دستی اش جاساز شده بود، کشف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار