منتخب ششمین دوره شورای شهر قزوین با اشاره به جلسه عصر امروز منتخبان شورا اظهار کرد: از میان هشت گزینۀ سرپرستی شهرداری قزوین، اعضا به چهار گزینه نهایی آقایان سید حامد موسوی، سید مهدی کاظمی، سید محمد علمی و داریوش قاسمی رسیدند و سرپرست شهرداری به زودی از میان این چهار گزینه انتخاب خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 24 July 2021

به گزارش تابناک قزوین، فرج الله فصیحی رامندی منتخب ششمین دورۀ شورای شهر قزوین با اشاره به برگزاری جلسه میان اعضای شورای دورۀ ششم جهت انتخاب گزینۀ نهایی سرپرستی شهرداری اظهار کرد: کارنامه و برنامۀ هشت کاندیدای سرپرستی شهرداری قزوین توسط منتخبان به دقت صورت گرفت، در نهایت با توجه به اینکه برخی از کاندیداها انصراف خود را اعلام کردند و برخی هم نتوانستند میزان رأی لازم را به دست آورند، تعداد گزینه‌های نهایی سرپرستی به چهار نفر کاهش پیدا کرد.

وی افزود: از میان هشت گزینۀ سرپرستی شهرداری قزوین، اعضا به چهار گزینه نهایی آقایان سید حامد موسوی، سید مهدی کاظمی، سید محمد علمی و داریوش قاسمی رسیدند و سرپرست شهرداری به زودی از میان این چهار گزینه انتخاب خواهد شد.

فصیحی رامندی عنوان کرد: سرپرست شهرداری قزوین با توجه به فرصت پیش رو، در روزهای آینده از میان این چهارگزینۀ نهایی انتخاب شده و در روز تحلیف شورای ششم نیز به صورت رسمی به مردم معرفی خواهد شد.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار