فرمانده انتظامی تاکستان از کشف چهار دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان و دستگیری دو نفر در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 24 July 2021

سرهنگ کوروش عزیزی روز شنبه در تشریح این خبر، افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری دستگاه تولید ارز دیجیتال در یک منزل سکونی دریکی از مناطق شهر تاکستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: نیروهای انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، تعقیب و مراقبت و کسب اطمینان از صحت موضوع با تشکیل تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از داخل منزل، تعداد چهار دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به معرفی ۲ نفر به مرجع قضایی، گفت: عده ای از افراد سودجو با استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع برق شهری می شوند بنابراین از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از سه کیلو تریاک از قاچاقچی مسافرنما

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف سه کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از یک قاچاقچی مسافرنما در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در تشریح این خبر گفت: ماموران واحد گشت کلانتری ۱۲ محمدیه حین کنترل خودروهای عبوری به مسافر یک دستگاه اتوبوس که به مقصد اردبیل در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از وسایل همراه این فرد مقدار سه کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در ساک دستی‌اش جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سودجو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار