مدیرکل پست استان قزوین گفت: نرم افزار رصد خودرو‌های حمل و توزیع بار مرغ به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه این محصول از سوی این شرکت طراحی و ساخته شد.
کد خبر: ۹۸۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 04 August 2021

مدیرکل پست استان قزوین در نشست کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر طراحی نرم افزار رصد حمل بار و توزیع مرغ در قزوینمقابله با قاچاق کالا و ارز استان گفت: نرم افزار (اپلیکیشن) رصد خودرو‌های حمل و توزیع بار مرغ به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه این محصول طراحی و ساخته شده و با همکاری جهاد کشاورزی و دامپزشکی این نرم افزار اجرایی شد.

بخشی افزود : این نرم افزار به مرور در اختیار فعالان تولید و توزیع مرغ قرار می‌گیرد.

وی گفت : این نرم افزار در سه کشتارگاه فعال شده و روزانه حمل و توزیع ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ از محل کشتارگاه تا فروشگاه را رصد می‌کند و اطلاعات آن می‌تواند در دسترس دستگاه‌های اجرایی مانند دامپزشکی، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و نهاد‌های نظارتی قرار گیرد.

بخشی افزود : با اجرای این نرم افزار امکان توزیع خارج از شبکه مرغ از میان می‌رود و مشکلات مردم به توزیع مرغ به حداقل می‌رسد.

مدیرکل پست استان قزوین گفت : این نرم افزار را می‌توان به منظور رصد چرخه توزیع سایر کالا‌های اساسی مورد استفاده قرار داد.

بخشی با اشاره به خدمات پستی شرکت پست به شهروندان در همه ایام سال، گفت: شرکت پست قزوین پارسال ۲ میلیون مرسوله را ارسال و یک و نیم میلیون مرسوله را توزیع کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار