رئیس پلیس راه استان قزوین از کاهش ۴۷ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین همزمان با اجرای طرح ممنوعیت تردد‌های کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 21 August 2021

سرهنگ ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کاهش ۴۷ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین+ فیلمصداوسیما درباره آخرین اقدامات پلیس راهور استان برای اجرای طرح ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد کرونایی در استان گفت: حدود یک هفته است که طرح ممنوعیت تردد کرونایی در محور‌های مواصلاتی استان قزوین اجرا شده است و این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: مأموران پلیس راهور در پنج نقطه ورودی و خروجی استان قزوین برای کنترل تردد‌ها حضور دارند و از تردد وسایل نقلیه با پلاک غیربومی جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ ذاکری منش تصریح کرد: مردم به هیچ عنوان در ایام محدودیت ها، به سفر نروند چرا که مأموران پلیس در تمامی مبادی ورودی و خروجی استان‌ها حضور دارند و از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: رانندگانی که به دستورالعمل‌های پلیس برای ممنوعیت تردد توجه نکنند یک میلیون تومان جریمه خواهند شد و جریمه آن‌ها پس از یک ماه 2 برابر می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: خودرو‌های دارای پلاک عمومی و همچنین کادر درمان با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند در محور‌های مواصلاتی استان قزوین تردد کنند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه در طرح ممنوعیت‌های تردد کرونایی، شاهد کاهش ۴۷ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین هستیم، گفت: آن دسته از رانندگانی که شب‌ها نسبت به تردد در جاده‌ها اقدام می‌کنند بدانند که مأموران پلیس  ۲۴ ساعته در جاده‌ها حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار