استاندار قزوین گفت: با شرایط سختی مواجه هستیم و لازم است همه افراد نکات بهداشتی را رعایت کنند؛ باوجود اینکه شرایط ما از سایر استان‌ها بهتر است به معنای خوب بودن نیست و وضعیت استان نسبت به پیک قبل بسیار سخت‌تر شده است.
کد خبر: ۹۸۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 22 August 2021

جمالی پور، در جلسه ستاد کرونا که بعدازظهر امروز امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از محورهای مواصلاتی و راه‌های استان در محدودیت‌های هفته گذشته گفت: از اتوبان غدیر برای ورود به استان هیچگونه ممانعتی وجود نداشت و دسترسی به شهر قزوین نیز آزاد بود؛ لازم است در اعمال محدودیت‌ها تمام ورودی و خروجی‌ها به طور کامل کنترل شود.

استاندار قزوین ضمن تبریک روز پزشک بیان کرد: تلاش‌های کادر درمان شایسته تقدیر تست و ما و مردم قدردان این زحمات هستیم؛ همچنین تلاش اعضای ستاد کرونا و اصحاب رسانه در کنار کادر درمان قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: کرونا فرصت هم افزایی و هم دلی و ایجاد کرد که برای کشور با ارزش است و ظرفیتی که ایجاد شده ماندگار خواهد شد، در استان نیز دستگاه‌های مختلف هماهنگی داشتند که به عنوان یک امر باارزش به شمار می‌آید.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: اصناف در این دوره بی نظیر عمل کردند و این همکاری در شرایط اقتصادی موجود بسیار قابل تقدیر است، در ادامه نیز لازم است پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود؛ چرا که در صورت رعایت نکات بهداشتی نیازی به تعطیلی نخواهد بود.

درصورت لزوم با ارائه گواهی به افراد مشکوک به کرونا مرخصی داده شود

وی عنوان کرد: اداره هیأت کار سختی است و سازمان تبلیغات استان نظم بخشی خوبی را در مراسم عزاداری برپا کردند و شاهد اقدامات خوبی از جمله توزیع مواد غذایی خشک توسط هیأت‌ها برای اقشار مختلف بودیم و این احساس مسئولیت برای صیانت از جان مردم قابل تقدیر است.

جمالی پور اظهار کرد: موضوع ویروس جدید کرونا فعلا در حد اخبار و طرح بحث در محافل علمی است و اگر وزارت بهداشت به طور رسمی گزارش جدید را ارسال کرده و پروتکلی را اعلام کند موظف به رعایت آن هستیم.

وی ادامه داد: باید تصمیمات ما اثر گذار باشد؛ از این رو لازم است فرمانداران مبادی ورودی خود را بررسی کرده و برای کنترل آن‌ها در صورت لزوم تصمیم گیری شود و اگر نیاز بود زیرساخت‌های لازم نیز برای استقرار نیروی انتظامی فراهم شود.

استاندار قزوین بیان کرد: دستوالعمل‌های وزارت بهداشت باید معیار ما برای عمل باشد و اگر پروتکلی وجود دارد که بدون تست و سی تی اسکن و با صرف علایم آلوده بودن فود به کرونا تشخیص داده شود لازم است با صرف ارائه گواهی دستگاه‌ها و ادارات به فرد دو هفته مرخصی دهند.

وی گفت: در استان با شرایط سختی مواجه هستیم و لازم است همه افراد نکات بهداشتی را رعایت کنند؛ باوجود اینکه شرایط ما از سایر استان‌ها بهتر است به معنای خوب بودن نیست و وضعیت استان نسبت به پیک قبل بسیار سخت‌تر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار