استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: با وجود اینکه کرونا خسارت‌های بسیاری به استان و کشور وارد کرده اما فرصت همدلی و هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی به وجود آورده و امروز شاهد آن هستیم که تمام ارکان دستگاه‌ها همدل و متحد در راستای مهار کرونا و حفظ سلامت اعضای جامعه گام بر می‌دارند.
کد خبر: ۹۸۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 22 August 2021

به گزارش تابناک قزوین، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: در تعطیلات اخیر، اصناف همکاری قابل توجهی با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشتند که جا دارد از اصناف تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه اصناف به جز بخشی محدود مانند تالارهای پذیرایی از امروز اجازه بازگشایی مجدد دارند،تصریح کرد: نقش اصناف در کاهش و افزایش ویروس کرونا پوشیده نیست و این انتظار می رود که با بازگشایی مجدد فعالیت اصناف آنها همچون گذشته در رعایت دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اهتمام لازم را داشته باشند.
استاندار قزوین با بیان اینکه هیات های مذهبی یک ساختار مردمی و بدون تشریفات اداری هستند، اظهار داشت: ۸۵ درصد از هیات های مذهبی استان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا توجه لازم را داشتند و این همکاری نشان از آن دارد که هیات ها نیز می توانند نظام مند باشند و باید از ظرفیت آن ها نیز در مهار کرونا بهره برد.
وی همچنین افزود: فرمانداری ها و نیروی انتظامی نیز عملکرد خوبی در اعمال محدودیت ها داشتند و باید تعامل و هماهنگی بین این مجموعه ها بیشتر شود.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه تعداد زیادی از تست های کرونا دلتا به شکل کاذب منفی هستند با نظر دانشگاه علوم پزشکی قزوین دستگاه های اجرایی با تصمیم پزشک موظف به پذیرش مرخصی درمانی افراد دارای علائم با تست منفی هستند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، اظهار داشت: در آستانه هفته دولت هستیم و امیدواریم با پایان دولت دوازدهم و روی کار آمدن دولت سیزدهم که دولتی مردمی است شرایط و اوضاع جامعه بهبود یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار