مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین؛
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از اختصاص یک میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال اعتبار برای تجهیز کانون های پرورش فکری خبرداد و گفت؛ این اعتبار پس از نیاز سنجی در مراکز ثابت و سیار کانون هرهای آوج و اقبابیه هزینه شده است.
کد خبر: ۹۸۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 27 August 2021

 

به گزارش تابناک قزوین، مریم بیدخام با اعلام این مطلب افزود: در اجرای برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور، در محلات کم برخوردار با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی بویژه برای کودکان در معرض آسیب، چند مرکز کانون پرورش فکری کودکان قزوین از محل اعتبارات سازمان اجتماعی کشور تجهیز شدند.
وی اظهار داشت: از محل این اعتبار تجهیزات میز و صندلی کودک ، کولر ، میز مطالعه، رایانه، پرینتر و متعلقات و ... خریداری و جهت بهره‌برداری به این مراکز ارسال شده است.
بیدخام تصریح کرد : دفتر امور اجتماعی و فرهنگی آمادگی دارد تا برای اجرای برنامه های مختلف حوزه کودکان و نوجوانان با هم افزایی بین ادارات، تشکل‌ها و هماهنگی جهت اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی با کانون پرورش فکری در استان همکاری سازنده ای داشته باشد.
وی یکی از دغدغه‌های اصلی والدین با شیوع ویروس کرونا را چگونگی پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ایام قرنطینه عنوان کرد و افزود : کرونا شور و اشتیاق اوقات فراغت را از کودکان و نوجوانان گرفته است و بسیاری از آنها نه تنها برخی از مهم‌ترین لحظات زندگی خود را از دست داده اند، بلکه کرونا حتی نوع بازی های کودکانه را نیز تغییر داد.

به گفته وی این روزها انجام بازی های رایانه ای و آنلاین به بخش جدایی ناپذیری از زندگی کودکان و نوجوانان تبدیل شده و هم نشینی کودکان با این نوع بازی ها والدین را با چالشی جدی روبه رو کرده است
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به برخی برنامه‌های مبتکرانه در ایام کرونا تصریح کرد: تهیه کلیپ‌های قصه گویی کودکان و بازنشر آن در فضای مجازی از جمله طرحهای موفق در ایام شیوع این ویروس منحوس است که نیاز به استمرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار