رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۱۰۰ گروه جهادی پس از وقوع سیل در شهرستان های آوج و بخش الموت شرقی شهرستان قزوین در این مناطق حضور پیدا کرده و خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۸۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 29 August 2021

 

سرهنگ امیرعلی حسینیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به چگونگی خدمت رسانی در این مناطق اظهار داشت: در این گروه های جهادی یک هزار و ۲۰۰ جهادگر بسیجی حضور داشته و به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدماتی پرداخته اند.

وی افزود: این بسیجیان از نخستین ساعات وقوع سیل در این مناطق حضور یافتد و با توجه به هماهنگی با مسوولان استانی در وهله نخست از وقوع آسیب بیشتر جلوگیری کرده و در وهله دوم اقدامات حمایتی را انجام دادند.

این مسوول گفت: رفع مشکلات قطعی آب و برق با توجه به هماهنگی با مسوولان ذیربط و قرارگاه مدیریت بحران، تامین ارزاق و نان در روزهای ابتدایی بحران، شست و شوی منازل، سرکشی از خانواده های آسیب دیده و تامین بسته های معیشتی از جمله اقداماتی بود که در مدت اخیر از سوی گروه های جهادی در نقاط سیل زده استان قزوین انجام شده است.

حسینیانی اضافه کرد: عمده ترین خسارات وارد شده به این مناطق مربوط به مکان نگهداری دام‌ها و زمین‌های کشاورزی و مزارع بود امیدواریم با توجه به همراهی مسوولان اجرایی در مدت زمان کوتاهی جبران خسارت شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار داشت: گروه های جهادی همچنان آماده حضور در مناطق آسیب دیده و محروم و اجرای پروژه های ساخت و ساز و خدمات رسانی در آنها هستند که در صورت اعلام نیاز اعزام خواهند شد.

سیل در یازدهم مرداد ماه امسال خسارتی را به منازل مسکونی و تاسیسات عمومی و اراضی کشاورزی در شهرستان آوج و بخش الموت غربی و شرقی شهرستان قزوین وارد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار