جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: تعداد قربانیان کرونا در استان قزوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۹ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 20 September 2021

 

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند شیوع بیماری کرونا در استان قزوین و وضعیت استان قزوین اظهار کرد: روند بیماری در قزوین به مرحله نزولی رسیده است اما میزان مرگ و میر همچنان بالاست و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷۵ نفر در استان قزوین به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی افزود: ۹۷ نفر از این افراد در این مدت بستری شده‌اند تا تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های استان که مبتلا به کرونا هستند به ۵۷۵ نفر برسد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: متأسفانه حال ۴۹ نفر از این افراد خوب نیست و ۱۰۸ نفر نیز در ۲۴ ساعت اخیر مرخص شده‌اند.

وی بیان کرد: متأسفانه تنها در یک روز گذشته ۹ نفر از هم استانی‌های ما بر اثر ابتلاء به این ویروس در گذشته‌اند تا همچنان شاهد از دست دادن هم استانی‌های عزیزمان باشیم.

حبیبی تصریح کرد: متأسفانه از زمان شیوع این ویروس تا به امروز ۲ هزار و ۳۷۰ نفر از شهروندان در استان قزوین فوت کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: در شرایط فعلی تنها راه مقابله با این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و همه باید احساس خطر کرده و با پرهیز از عادی تلقی کردن شرایط به دنبال پیشگیری از ابتلاء باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار