رییس هیات کبدی استان قزوین گفت: استعدادیابی در این رشته ورزشی که به دلیل تعطیلی مدارس با وقفه مواجه شده بود با شروع سال تحصیلی جدید از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 21 September 2021

روح الله آغاسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از شیوع کرونا در استعدادیابی این رشته ورزشی دچار مشکل شدیم چرا که استعدادها را از میان دانش آموزان گزینش می کردیم ولی چون کبدی، ورزشی چند رشته ای است بازیکنانی از سایر رشته ها مانند کشتی جذب کردیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با بازگشایی مدارس هرچه زودتر استعدادیابی را آغاز کنیم چرا که کبدی جزو رشته های آمایشی کشور است و با فدراسیون ورزش دانش آموزی تفاهم نامه دارد و باید استعدادیابی در اولویت امور هیات کبدی استان قرار گیرد.

آغاسی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت رشته کبدی در استان قزوین، گفت: ۲ تیم بانوان و مردان استان به مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان کشور (منطقه دو) به میزبانی استان های اردبیل و قم اعزام شده اند و توانمندی های خود را مقابل حریفان به نمایش می گذارند.

وی افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات به شکل منطقه ای برگزار می شود و در هر منطقه هشت تیم حضور دارند، تیم های اول و دوم صعود می کنند.

آغاسی گفت: تیم مردان استان از وضعیت مطلوبی برای صعود برخوردار نیست ولی تیم بانوان استان موفق به صعود به مرحله بعد شده است.

رییس هیات کبدی استان قزوین گفت: مرحله نهایی این مسابقات از ۱۶ تا ۱۹ مهر برگزار می شود و امیدواریم شاهد درخشش نمایندگان استان در این رقابت ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار