رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از اجرای طرح واکسیناسیون سیار با حضور در درب منازل با هدف تسریع در واکسیناسیون عمومی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 22 September 2021

به گزارش تابناک قم، دکتر قدیر در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: شیوه واکسیناسیون سیار اینگونه خواهد بود که افراد با مراجعه به درب منازل در صورت رضایت، فرد را واکسینه می کنند.

وی افزود: در راستای واکسیناسیون بیشتر در جامعه لکه گیری افراد بالای 60 سال در مراکز 28 گانه بهداشتی صورت می گیرد، به گونه ای که با افرادی که پرونده در مراکز بهداشتی دارند تماس گرفته می شود تا به این مراکز مراجعه و واکسن تزریق کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانش آموزان گفت: با دستور ستاد ملی کرونا، متولدین سال 83 به بالا می توانند در سامانه ثبت نام و واکسن سینوفارم دریافت کنند.

دکتر قدیر در خصوص سبد واکسیناسیون در قم گفت: تلاش می کنیم تمام واکسن هایی که وارد ایران می شود را به استان هم بیاوریم.

وی افزود: واکسیناسیون اتباع خارجی هم هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر کدام از این افراد که مراجعه کنند به آنها واکسن تزریق می شود.

استاندار قم هم بر واکسینسیون عمومی با تاکید بر پوشش حداکثری دانش آموزان، استفاده از ظرفیت بسیج، هلال احمر و شهرداری به منظور محله محور کردن واکسیناسینون تاکید کرد.

آقای حیدری فرماندار قم هم در این جلسه گفت: با طرح شهید سلیمانی و تلاش همه، و استفاده از نخبگان و فعالان فضای مجازی می توان ایمنی بخشی در جامعه را به بالای 70 درصد رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار