استاندار قزوین، همزمان با فرارسیدن روز جهانی پست و پستچی پیامی را صادر کرده و در آن به نقش پست در توسعه خدمات عمومی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 09 October 2021

هدایت الله جمالی پور همزمان با فرارسیدن روز جهانی پست و پستچی پیامی را صادر کرده و در آن به نقش پست در توسعه خدمات عمومی تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

صنعت پست، به عنوان قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد ارتباطی در کشور، با ایجاد شبکه عظیم انسانی و برخورداری از کارکنانی متعهد و دلسوز با ارائه خدمات متنوع، روزآمد، فراگیر و کاهش فاصله‌ها و بهره‌وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است.

بی‌تردید اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی و همچنین گسترش خدماتی چون بازار الکترونیک پست و توسعه دفاتر آی سی تی روستایی در راستای ارتقای سطح خدمات، رضایت و رفاه عمومی بر هیچکس پوشیده نیست.

کارکنان شبکه پستی به تاسی از این روش و با همکاری سایر دستگاه‌‎های مرتبط خدمات ارزنده و قابل قبولی را به مردم استان ارائه کرده‌اند؛ بنابراین انتظار می‌رود در پرتو منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام‌ها، بارقه امید را بر دل‌های مردم نشانده و حرکت و شتاب مضاعفی با استفاده از تکنیک‌های جدید و روزآمد، بر چرخه صنعت پست ایجاد کنند.

ضمن گرامیداشت هفدهم مهرماه (نهم اکتبر) روز جهانی پست و تبریک این روز مهم به تلاشگران متعهد شبکه پستی استان قزوین و تقدیر از تلاش‌های بی وقفه این عزیزان در طول دوره شیوع ویروس کرونا از درگاه خداوند متعال، سلامت، سعادت و سرافرازی همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسالت می‌نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار