کارگاه آموزشی نحوه خرید سیمان از بورس در بندرعباس برگزار شد

تابناک-رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی چگونگی خرید سیمان از بورس برای واحدهای صنفی مصالح ساختمانی و بلوک زنی در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 23 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، یوسف ذاکری گفت: ورود سیمان به بورس کالا، یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در مسیر توسعه اقتصاد ایران رخ داده است.
وی افزود: عرضه سیمان در بورس کالا آغازی بر پایان قیمت گذاری دستوری این کالای استراتژیک در بازار داخلی خواهد بود که همه خریداران و فروشندگان در شرایط برابر به رقابت می پردازند و قیمت را تعیین میکنند.
ذاکری عنوان کرد: با ورود سیمان به بورس خریداران هم مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری میکنند که شفافیت در معاملات به وجود خواهد آمد و روند معاملات آن علاوه بر قانونمندی، پیش‌بینی‌پذیر نیز خواهد بود.
ذاکری اظهار داشت: ورود سیمان به بازار کالا، باعث می شود قیمت با عرضه و تقاضا تعیین شود که در این راستا کارگاه آموزشی نحوه خرید سیمان از بورس با حضور فعالان حوزه سیمان و اعضاء اتحادیه های مصالح ساختمانی، بلوک زنان و قطعات بتونی صبح امروز در محل سالن همایش حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار