اردوهای راهیان نور مهمترین سنگر برای جهاد تبیین در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:اردوهای راهیان نور مهمترین سنگر برای جهاد تبیین در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی است و باید از این ظرفیت ارزشمند، بهره‌گیری لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 25 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور استان مرکزی در اراک، افزود: اردوهای راهیان‌نور، نقش موثری در مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان دارد.
وی یادآورشد: دشمنان نظام اسلامی با هجمه‌های فرهنگی، اعتقادات جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را نشانه‌ رفته‌اند که در این شرایط، بهره‌گیری از ظرفیت اردوهای راهیان نور می‌تواند تاثیر مثبتی در مقابله با توطئه دشمنان داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه در راستای برگزاری این اردو، هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نمی‌شود، ادامه داد: استانداری این استان آمادگی کامل برای پرداخت سهم دانشجویان را دارد.
نظری یادآور شد: در بیش از ۲ سال شرایط منحوس کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی برگزار نشد اما با تدبیر دولت سیزدهم و کنترل این بیماری، امروز شرایط عادی زندگی در کشور حکم‌فرما است و باید تلاش شود تا جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور بیش از پیش حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اقدامات پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان ملت ایران هرکجا با خطری مواجه می‌شوند، نسبت به تحریم آن مجموعه اقدام می‌کنند.
نظری اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و خدمت‌رسانی به مردم کشور و مظلومان جهان را در دستور کار خود دارد.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور در این استان آغاز شده و این استان جزو سه استان نخست کشور در اعزام دانش‌آموزان به این اردوی ارزشمند است.
سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری افزود: تمامی سهمیه استان مرکزی در اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان‌نور انجام شد و اعزام دانش‌آموزان دختر نیز در حال انجام است.
وی بیان کرد: نیاز است علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی به اردوهای راهیان نور سایر اقشار جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان نیز اعزام شوند.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای تبیین سرمایه‌های بزرگ دفاع مقدس در بین نسل جوان و نوجوان است.
سرهنگ عسگری اظهار داشت: هزینه‌های اجرای ۲ برنامه اردوهای راهیان‌نور و آیین ارتحال امام خمینی(ره) در اعتبارات دولتی دیده نشده که نیاز است منابع مالی لازم به این برنامه‌ها اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار