پیام تسلیت عدل هاشمی پور در پی شهادت بسیجی مدافع امنیت

عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت بسیجی داوود جاودانیان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 04 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت بسیجی داوود جاودانیان را تسلیت گفت.

متن پیام;

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

رشادت، غیرت، تعهد، میهن دوستی و جانفشانی فرزندان ایران زمین خاصه قوم لر در دفاع از دین و کشور در جهت تأمین امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی بر جهانیان آشکار و اثبات شده و موجبات فخر و مباهات است.

موضوعی که در عرصه های مختلف از دوران شکل گیری انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن در تأمین سلامت و دفاع از حریم حرم و ولایت به منصه ی ظهور و کمال رسیده است.

در همین راستا بسیجی سرافراز "داوود جاودانیان " از رادمردان خونگرم و خداجوی بهمئی، جسم و جان را در طبق اخلاص گذاشت، جان را به جان آفرین تسلیم نمود و به خیل عظیم عاشقان و شهیدان پیوست.

اینجانب، شهادت مظلومانه ی این بسیجی قهرمان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران اسلامي، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان بهمئی و خانواده معظم شهید جاودانیان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات برای آن مرد خدا و توفیق پیروی همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار