انبار کولرگازی‌های قاچاق در کرج لو رفت

 فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک انبار دارای ۱۱۸ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 18 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار دارای تعداد قابل توجهی کولر گازی قاچاق در منطقه مرکزی شهر کرج شناسایی شد.

وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۱۸ دستگاه کولر گازی و پنج مایکروویو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: همچنین با هماهنگی مقام قضائی اموال مکشوفه به انبار اموال تملیکی منتقل شدند.

سردار هداوند با اشاره به نقش مهم اخبار مردمی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید و فروش اموال قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف خودرو قاچاق از یک نمایشگاه

سردار هداوند گفت: در اجرای طرح‌های بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش خودرو، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از خرید و فروش خودروهای گذر موقت توسط متصدی یک نمایشگاه ماشین در منطقه رجایی شهر کرج مطلع شدند.

وی افزود: همچنین مأموران در بازرسی از این واحد صنفی دو خودرو بنز و بی‌ام‌و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: کارشناسان ارزش خودروهای کشف شده را حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار هداوند از معرفی یک نفر در این زمینه به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: بر اساس قوانین، هرگونه خرید و فروش خودروهای پلاک گذر موقت ممنوع بوده و مصداق بارز کالای قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: واگذاری خودروهای گذر موقت به غیرممنوع است و تنها فرد واردکننده اجازه رانندگی با این خودروها را دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار