مهندس حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله

ضمن تبریک به مهندس لاهوتی مسائل و مشکلات این شهر را ابراز داشت.

کد خبر: ۱۱۷۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ 18 June 2024

رودخانه و نوار ساحلی 17 کیلومتری چاف و چمخاله جهت جذب بالای توریست از موهبت های الهی این منطقه به شمار می آید به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

مهندس حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله در جلسه ای که با حضور مهندس لاهوتی نماینده مجلس شورای اسلامی؛ فرماندار لنگرود؛ و تنی چند از مسئولین این شهرستان انجام گرفته بود ضمن تبریک به مهندس لاهوتی مسائل و مشکلات این شهر را ابراز داشت.

شهردار چمخاله ضمن توریستی خواندن منطقه اعلام کرد: که طرح هادیی که در چاف و چمخاله تهیه شده متناسب با درخواست های مردم نیست.

ایشان اعلام کردند: که این منطقه 2300 هکتار محدوده قانونی شهری و 9000 جمعیت براساس آمار سرشماری سال 95 دارا می باشد.

با توجه به توریستی بودن منطقه در حوزه تازه آباد به حسین آباد خیابانی که در شان مسافران و گردشگران باشد احتیاج به تعریض و زیرسازی دارد که این زیرسازی انجام شده و آماده آسفالت هست که درخواست تامین اعتبار داریم. همچنین جاده ساحلی چاف به سمت ساحل ؛خیابان توسکا ؛ میدان چمخاله به گالشکلام ؛ به لحاظ گردشگری منتظر تامین اعتبار هستند.

مهندس ابراهیمی همچنین از مساعدت فرماندار محترم به لحاظ تامین اعتبار برق منطقه ی بلوار بسیار تشکر کرد و ابراز داشت که : تامین اعتبار برق که کمتر اتفاق افتاده به لطف فرماندار محترم توانستیم 5 میلیارد اعتبار بگیریم و با پیگیری مهندس لاهوتی در روزهای اخیر کار شروع شده و جهت نصب پایه های برق اقدام شده است.

همچنین جناب فرماندار با پیگیری هایی که داشتند رودخانه چمخاله را که ده ها سال محل دپو و جمع آوری زباله های شهر لاهیجان و لنگرود بود در سال گذشته با همکاریشان تا حدودی توانستیم تنظیف و لایه برداری کنیم .البته چالش های بزرگی هم در پروتکل های اداری داریم که امیدواریم با تجربه جناب لاهوتی مرتفع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار