فرمانده سپاه:

پیروزی قطعی است/ مردم غزه نشان دادند هرگز شکست نخواهند خورد

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به زودی فلسطین پیروز میدان خواهد شد و حزب الله بیرق لا اله الا الله را برفراز شرق مدیترانه، به اهتزاز در می‌آورد گفت: مردم غزه نشان دادند هرگز شکست نمی‌خورند و بر ایستادگی خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ 27 September 2024

به گزارش «تابناک فارس»، سرلشکر حسین سلامی امروز، ۶ مهر ماه در اجلاسیه یک‌هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان فسا، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از پیروزی‌های شگفت‌انگیز است و شهدا، آیه‌های الهی هستند به همین منظور تامادامی که مسیر شهادت برای مومن وجود دارد، شکستی وجود ندارد.

وی با یادآوری اینکه خانه هر شهید دروازه‌ای رو به بهشت است، افزود: شهدا تصورما را از اصحاب عاشورا واقعی تر کردند، وبه دنبال آن دفاع مقدس، ایران را برای نبرد‌های بزرگ‌تر آماده‌تر کرد.
سلامی تاکید کرد:ملت ایران راه تسلیم را نمی‌شناسد و بر قواعد کلمه پیروزی آگاهی کامل دارد، زیرا به اذن خدا در میدان خواهیم ماند و دشمنان ایران اسلامی باید صحنه را ترک کنند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره  بر اینکه هر کجا انقلاب اسلامی  وارد شد، موازنه را به هم می‌زند و پیروزی را از آن خود می‌کند، افزود: مردم ما هنر شکستن شیطان را آموختند و امروز دشمن تلاش می کند صحنه اقتصاد کشور را با هدف نا امید کردن مردم صحنه را به جنگ تبدیل کند.
سلامی ایجاد تردید و شبه در ذهن جوانان و همچنین بیگانه کردن آنان نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهمترین اقدام دشمن علیه ایران دانست وگفت: دشمن می‌خواهد نجات گریزی و نماز گریزی را ترویج دهد، این در حالی است که باید بداند نسل جدید به اعتکاف روی آورده و در اربعین با ایجاد یک نهر بی‌پایان از جمعیت نشان دادند که دشمن این آروز را باید به گور ببرد.

انتهای پیام.//

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار