نمایشگاه آثار نقاشی 3 هنرمند نوشهری برپا شد

نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان آتلیه نقاشی «ماکان» به مدیریت استاد «ماکان خزایی» در نگارخانه شماره یک مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 13 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر صبح امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه که با آثاری از «مینا افشار»، «کبری خزائی» و «سارا نصری» برگزار شد بیش از 60 اثر هنری به نمایش درآمد، مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی قرار گرفت.
بابک شمس ناتری با بیان اینکه استاد «ماکان خزایی» از هنرمندان متعهد و کاربلدی است که سال‌ها در امر آموزش صحیح و اصولی تلاش می‌کند، افزود: تربیت شاگردان هنرمند و با اخلاق یکی از ویژگی‌های این هنرمند شاخص نوشهری است که حق است منصفانه همه جا از این حرکت ارزشمندش یاد کنیم.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد 15 اثر از «مینا افشار» نیز به نمایش گذاشته شد که سبک آثار وی سیاه قلم، رنگ روغن و مدادرنگی است.
شمس‌ناتری گفت: همچنین تعداد 26 اثر در سبک‌های سیاه قلم و رنگ روغن از «کبری خزایی» دیگر هنرمندان نوشهری در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت که البته 20 اثر سیاه قلم و 6 اثر رنگ روغن است.
وی با اشاره به نظم خاص این نمایشگاه گروهی، تصریح کرد: تعداد 19 اثر هنری نیز از «سارا نصری» با سبک سیاه قلم، رنگ روغن و آبرنگ در این نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان به این هنر به نمایش گذاشته شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر اظهار کرد: تقویت آموزشگاه‌های نقاشی و حمایت از برپایی و برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری در نوشهر را وظیفه خود می‌دانیم و همه توان خود را برای تعاملات و همکاری‌های دوسویه با هنرمندان به کار می‌بندیم.
شمس‌ناتری در پایان بر ضرورت تجهیز نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر نیازمند حمایت‌های شهرستانی و استانی بوده و رایزنی‌هایی هم انجام شده است که امیدواریم تا قبل از فرا رسیدن دهه فجر به نتیجه برسد.
 
خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار