همانطور که برای خودرو وام دادند،برای گردشگری هم بدهند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، از دولت خواست همانطور که دولت 250 میلیون ريال برای خودرو می گذارد، برای گردشگری هم یک صد میلیون ريال وام در نظر بگیرد.
کد خبر: ۱۵۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 07 January 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:شاپور رستمی، معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس در دهمین جلسه مدیران مجموعه ایرانگردی و جهانگردی که به میزبانی جهانگردی شیراز برگزار شد، بر لزوم استاندار سازی هتل ها در استان تاکید کرد و گفت: استانداردسازی در کنار اطلاع رسانی مناسب جز مهمترین مسائلی است که باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه در کنار برنامه های توسعه ای تعداد هتل ها و سایر مراکز اقامتی، باید از ظرفیت موجود در استان استفاده شود، یادآور شد: باید برنامه ریزی ها برای استفاده بهینه از فرصت ها و همچنین محل اقامت باید مورد توجه گردشگران باشد.

بر اساس این گزارش در ادامه، علی محسن نژاد، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، از دولت خواست همانطور که دولت 250 میلیون ريال برای خودرو می گذارد، برای گردشگری هم یک صد میلیون ريال وام در نظر بگیرد، نیز کفت: برای توسعه گردشگری از ظرفیت های استان استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار