مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی نگینی است که همواره در ورزش کشور درخشیده است

مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی نگینی است که همواره در ورزش کشور درخشیده و بنده ورزش خود را از همین استان آغاز کرده‌ام.
کد خبر: ۱۶۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 12 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی نگینی است که همواره در ورزش کشور درخشیده و بنده ورزش خود را از همین استان آغاز کرده‌ام.
سیدمحمد شروین‌اسبقیان پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به تشریح برنامه‌های انجام یافته در اداره کل ورزش و جوانان در سال‌های اخیر پرداخت.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: موفقیت‌های حاصل شده در حوزه ورزش و جوانان استان با همکاری نیروهای مختلف و ادارات و سازمان‌ها و نیز همراهی مدیران ارشد استانی بوده است.
وی با اشاره به ارتقا تور دوچرخه‌سواری آذربایجان به نیمه‌حرفه‌ای در سال گذشته تصریح کرد: این تور با حضور 14 کشور و در نهایت امنیت برگزار شد و خوشبختانه امنیت خوبی در کل استان نیز وجود دارد.
اسبقیان گفت: کسب مدال جهانی شمشیر بازی و مدال طلا توسط مولایی از استان افتخاری بزرگ برای استان محسوب می‌شود و ستاد بازی‌های المپیک ریودوژانیرو در استان شکل گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی انتخاب مدیری از جنس دفاع مقدس و همرزمان شهدا را یک انتخاب به جا دانست و افزود: در سال‌‌های اخیر نهایت همکاری را با آقای نظمی داشته‌ایم و با حمایت‌های استاندار در ادامه راه تربیتی و ارزشی این اداره موفق خواهند بود.
وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان در سال‌های آتی نیز مسیر صعود را طی خواهد کرد.
اسبقیان اظهار داشت: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در استان در شرایط تحریم برگزار شد و نمره «الف» نظارتی خارجی را گرفتیم و در این مسیر نهایت همراهی را از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی داشته‌ایم.
وی با نام بردن از قهرمانان بزرگ تبریز و استان در حوزه ورزشی در دهه‌های اخیر یادآور شد: آذربایجان‌شرقی نگینی است که همواره در ورزش کشور درخشیده و بنده ورزش خود را از همین استان آغاز کرده‌ام.
اسبقیان ارتکاب برخی قصور مدیریتی خود را یادآور شد و گفت: به طور قطع در این سال‌ها اشتباهاتی داشته‌ام که بابت این قصور عذرخواهی کرده و حلالیت می‌طلبم.
امروز در مراسمی با تقدیر از خدمات اسبقیان، جمشید نظمی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معرفی شد. اسبقیان در سال‌های 89 تا 91 و 92 تا 94 به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار