کسب مقام سوم تیمی و دو مقام انفرادی تیم زورخانه شهرستان بهمئی

کد خبر: ۱۷۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 28 January 2016
به گزارش سایت خبری آوای ماغر،مسئول هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بهمئی در گفت و گو با خبرنگار این سایت خبری از کسب مقام سوم باستانی کاران شهرستان در مسابقات استانی خبر داد.
سعید اکبری گفت:تیم ورزش های باستانی شهرستان بهمئی با حضور در مسابقات استانی این رشته ورزشی در شهر یاسوج مقام سوم را کسب کرد.
وی افزود:تیم شهرستان بهمئی در حالی این مقام را کسب کرد که قدمت برخی از تیم های رقیب در این مسابقات به چند دهه می رسد اما این هیئت در شهرستان بهمئی کمتر از 5 سال راه اندازی شده است.
اکبری با ابراز رضایت از عملکرد باستانی کاران شهرستان بهمئی در این مسابقات، گفت: علاوه بر کسب مقام سوم تیمی شهرستان دو نفر از شاگران ما توانستند مقام اول و دوم چرخ تیز را کسب کنند.
وی افزود:رضا پورنظری مقام اول و حسین هوشمندی مقام دوم رشته تیز را در رده سنی زیر 18 سال کسب کردند و به ترتیب مقام اول و دوم این دور از مسابقات را از آن خود کردند.
مسئول هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بهمئی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای از ابتدای سال 90 به صورت رسمی در شهرستان بهمئی آغاز به کار کرد،گفت:از ابتدای تاسیس این هیئت تاکنون بیش از 40 شاگرد فعال مشغول فعالیت ورزشی به صورت مداوم و حرفه ای هستند .
اکبری تصریح کرد:برای ارتقای سطح کیفی باستاتی کاران بهمئی از حمد الله نکوئیان ،عنوان مرشد و داور کشوری استفاده می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار