رونمایی از سایت جدید خانه مطبوعات هفته آینده

مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: سایت جدید خانه مطبوعات همزمان با ایام‌الله دهه فجر هفته آینده رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 04 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، هادی صباغی پیش از ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه و مطبوعات با شهردار اردبیل با قدردانی از پشتیبانی و همراهی شهرداری اردبیل در طراحی و راه‌اندازی این سایت اظهار کرد: امیدواریم با رونمایی از این سایت در هفته آینده با حضور شهردار اردبیل بتوانیم خدمات مناسب و شایسته‌ای را به خبرنگاران و اصحاب رسانه ارائه دهیم.

وی یادآور شد: در سایت جدید با طراحی مناسب و امکان ارائه خدمات بیشتر به خبرنگاران و اصحاب رسانه سعی شده است تا اطلاعات خبرنگاران فعال استان در این سایت گرد‌آوری شده و نسبت به بروزرسانی آنها اقدام شود.

مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه ما در روز خبرنگار به شهردار اردبیل قول داده بودیم تا این سایت را تکمیل و راه‌اندازی کنیم به قولمان عمل کردیم و با تأمین بخشی از اعتبارات از سوی شهرداری این سایت آماده بهره‌برداری است تا فعالان عرصه رسانه بتوانند از ظرفیت مناسب آن استفاده کنند.

صباغی با بیان اینکه صدور کارت خبرنگاران در فازها و مراحل مختلف به سرعت در حال انجام است و اصحاب رسانه به صورت شناسنامه‌دار از این به بعد مورد حمایت واقعی قرار می‌گیرند، بیان کرد: امیدواریم تلاش‌ها و کوششی که خانه مطبوعات در فصل جدید فعالیت خود انجام می‌دهد رضایت فعالان ین عرصه را فراهم آورد.

شهردار اردبیل نیز با ابزار خرسندی از این اقدام مناسب کمک به مجموعه خانه مطبوعات و همراهی رسانه‌ها و اصحاب خبر را وظیفه شهرداری اعلام کرد و گفت: ما اصحاب رسانه و خبر را همراه و همیار خود می‌دانیم و معتقدیم بدون همراهی آنها امکان توسعه برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری به ویژه ثمربخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امکان‌پذیر نیست.

حمید لطف‌اللهیان افزود: قطعاً رویکرد ما حمایت از مطبوعات و رسانه‌‌ها به عنوان اصلی‌ترین توسعه فعالیت‌های اجتماعی و توسعه‌ای شهرداری است و در این زمینه همه تلاش و کوششمان را به کار گرفتیم تا زمینه برای توسعه همه‌جانبه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل منطقی، درست و اصولی فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار