محور کرج - چالوس در ایام نوروز یکطرفه می‌شود

کد خبر: ۱۹۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 18 March 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از آخرین تمهیدات نوروزی و مدیریت ترافیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، هیربد معصومی بیان داشت: بر اساس تصمیم شورای ترافیک استان و تمهیدات اندیشیده شده در تسهیل امر تردد و سفر جاده‌ای، محور کرج - چالوس 27 و 28 اسفندماه از ساعت 18 تا 6 صبح روز بعد به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: محور چالوس -کرج در ایام 4 و 6 و 12 و 13 فروردین‌ماه 95 نیز از ساعت 14 تا 24 یکطرفه به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

معصومی از اتصال شبکه مانیتورینگ شهرداری کرج به منظور خدمات‌رسانی بهتر در اختیار مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان نیز خبر داد.

وی گفت: به منظور خدمات بهتر به مسافران نوروزی خطوط ویژه اتوبوسرانی از سوی شهرداری کرج برای شهرها و استان‌های همجوار با رعایت قوانین درون و برون شهری دیده شده است.

معصومی افزود: اطلاع‌رسانی در خصوص اعمال جرایم راهنمایی و رانندگی از تاریخ 25 اسفندماه از طریق تابلوهای vms توسط اداره‌کل حمل و نقل پایانه‌های استان و شهرداری کرج صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار البرز اظهار کرد: تصویب احداث زیرگذر ولیعصر در منطقه 4 شهرداری کرج به منظور دسترسی محلی و اتصال منطقه 4 به منطقه 5 شهرداری کرج نیز از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در ایام نوروز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار