مشارکت خیرین در ساخت مدارس استان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین در ساخت مدارس استان مشارکت 30 درصدی دارند.
کد خبر: ۲۰۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 29 March 2016
جهان محرابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در ساخت و تجهیز مدارس استان گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد سال 78 تشکیل و فعال شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان خبر داد و افزود: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز 28 اردیبهشت در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: شانزدهمین و هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان سال‌های گذشته در استان تهران برگزار شد که در جشنواره شانزدهم حدود 14 میلیارد تومان و در جشنواره هفدهم 12 میلیارد تومان از سوی خیرین تعهد شد که تاکنون بالغ بر 70 درصد آن محقق شده است.
محرابی با اشاره به مشارکت 30 درصدی خیرین در ساخت و تجهیز مدارس استان گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان به ویژه بانک‌های عامل نوسازی مدارس استان را در ساخت و ساز مدارس یاری کنند.
محرابی خواستار همکاری شهرداری‌های استان در امر مدرسه‌سازی شد و افزود: شهرداری‌ها در زمینه صدور پروانه پروژه‌های ساخت مدارس مربوط به خیرین همکاری کنند و برای تعطیلی این پروژه‌ها اقدامی نکنند تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار