معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز خبر داد:

رضایتمندی بالای گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات نوروزی شهرداری تبریز

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز از میزان رضایتمندی بالای گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات نوروزی شهرداری تبریز خبر داد
کد خبر: ۲۰۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 02 April 2016
به گزارش تابناک تبریز از معاونت فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام احمد حمیدی اضافه کرد:بر اساس بازدید های انجام یافته بنده از ستاد استقبال نوروزی مناطق شهرداری تبریز  امسال خدماترسانی به میهمانان نوروزی از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود و بر اساس نظرسنجیها، تسهیلات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری رضایت خاطر چشمگیر مسافران را فراهم آورده بود.

حمیدی ، استقبال از میهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهر و کمپهای نوروزی، ارائه بروشور شامل نقشه و کتابچه راهنمای به صورت روزانه، برپایی تورهای گردشگری شهری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی شهر به صورت رایگان، راهنمای گردشگران به مکان های مورد نظر با استفاده از راهنمایان موتور سوار و تاکسی های ازمن بپرس ارائه اینترنت رایگان و نصب نرم افزار تبریز بر روی تلفن های همراه را از جمله خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی خواند و تصریح کرد: این خدمات با اقبال میهمانان و مسافران نوروزی مواجه شد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ، میهمان نوازی مردم تبریز  را ناشی از غنای فرهنگی شهروندان این شهر خواند و افزود:این شهر در تمام ایام در بحث میهمان نوازی، از یک اعتلای بالایی برخوردار بوده که این مسئله زمینه جذب و افزایش سطح رضایتمندی مسافران به خصوص در ایام نوروز را بالا برده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار