5 سارق سریالی دفترهای بیمه در مشهد دستگیر شدند

پنج سارق دفاتر بیمه که تلفن‌همراه ، تبلت و لوازم الکترونیکی دفاتر بیمه را سرقت می‌کردند، توسط ماموران پلیس آگاهی خراسان‌رضوی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 09 April 2015
به‌گزارش تابناک، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در تشریح این خبر گفت: در‌پی دریافت خبری مبنی‌بر سرقت تلفن‌های همراه، تبلت و لوازم الکتریکی از دفاتر بیمه، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ بیدمشکی افزود: کارآگاهان پایگاه جنوب، رسیدگی به سرقت‌های سریالی را درحالی آغاز کردند که به سرنخ‌هایی در این زمینه دست یافته و متوجه شدند عامل یا عاملان سرقت با سوء‌استفاده از اعتماد مسئولان دفاتر بیمه در فرصتی لوازم الکترونیکی این افراد را به سرقت می‌برند.
وی گفت: ماموران با استفاده از اقدامات پلیسی سارق ٣٥ساله را شناسایی و در اقدامی ضربتی پس از شناسایی مخفیگاهش، وی را دستگیر کردند. متهم در اعترافات خود به همدستی چهار نفر دیگر و پنج مورد سرقت اعتراف کرد که در اقدامی ضربتی و مشترک چهار همدست این فرد شناسایی و پس از تحت‌‌تعقیب قرا‌ر‌گرفتن دستگیر شدند.
بیدمشکی با اشاره به شناسایی متهمان توسط بیست مال‌باخته تصریح کرد: تحقیقات برای بررسی سایر سرقت‌های احتمالی درحالی ادامه دارد که پرونده متهمان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار