با حضور شهردار معاون استاندار و اعضای شورا صورت گرفت

احداث پارک بزرگ تبریز با اعتبار 1100 میلیارد تومان

عملیات اجرایی «پروژه عظیم پارک بزرگ تبریز» با در نظر داشتن چشم‌انداز گردشگری «تبریز 2018» با هزینه‌ای بالغ بر 1100 میلیارد تومان آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 30 April 2016
عملیات اجرایی «پروژه عظیم پارک بزرگ تبریز» با در نظر داشتن چشم‌انداز گردشگری «تبریز 2018» با هزینه‌ای بالغ بر 1100 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارشتابناک تبریز از شهرداری تبریز، با آغاز این پروژه نفیس و ماندگار و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز فصل دیگری در توسعه متوازن شهر تبریز آغاز خواهد شد.

شهرداری تبریز در نظر دارد با اجرای پروژه عظیم پارک بزرگ تبریز در حوزه شهرداری منطقه 4، گام عملی در توسعه فضای نشاط بخش شهری و تقویت منطقه کم برخوردار غرب تبریز بردارد.

این پروژه ماندگار که از بزرگ‌ترین پروژه‌های توسعه فضای سبز شهری به شمار می‌رود، در زمینی به وسعت 153 هکتار و در مدت 36 ماه اجرا می‌شود.

از اهداف کلان پروژه می‌توان به اعتلای جایگاه فرهنگی و تاریخی غرب تبریز، گسترش فضای سبز شهری، تلطیف وضعیت آب‌و‌هوایی محدوده صنعتی تبریز، معرفی چهره‌ای زیبا و بانشاط از شهر، با توجه به همجواری با مسیر فرودگاه بین‌المللی شهر و ایستگاه راه‌آهن تبریز،  روان‌سازی ترافیکی شهر، ارتقای سرانه فضای تفریحی، ایجاد فرصت‌های متنوع اشتغال اشاره کرد.

پروژه عظیم پارک بزرگ تبریز در دو فاز اجرا می‌شود که فاز نخست آن در کاربری‌های تفریحی و ورزشی و فاز دوم آن شامل مجموعه گردشگری، تفریحی و تجاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار