محیط مدارس به سمت شاداب شدن پیش برود

کد خبر: ۲۳۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: محیط مدارس به سمت شاداب شدن پیش برود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در مراسم جشن الفبای کلاس اولی‌ها اظهار داشت: هر چه بیشتر بتوانیم محیط مدارس را شاداب کنیم، دانش‌آموزان پویایی و آمادگی بیشتری را برای حاضر شدن در سر کلاس‌های درس خواهند داشت.

وی ادامه داد: ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدارس، شاداب کردن محیط مدرسه اعم از نقاشی‌های مختلف بر دیوار مدارس و تزیین کلاس‌ها می‌تواند نقش اساسی در شاداب کردن محیط مدرسه و کلاس درس به ویژه برای پایه‌های ابتدایی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدارس نیز می‌تواند سهم مهمی را در فراگیری دانش‌آموزان در انجام کارهای مشارکتی داشته باشد.

ساکی در ادامه سخنان خود به برگزاری جشن الفبا در مدارس این استان خبر داد و افزود: معلمان دانش‌آموزان کلاس اولی یکی از ماندگارترین شخصیت‌هایی هستند که در ذهن فرزندان ما باقی خواهند ماند.

وی تأکید کرد: کودک خواندن و نوشتن را با معلم کلاس اول فرامی‌گیرد، به همین دلیل انس و دلبستگی به معلم کلاس اول خود دارد که فراموش شدنی نیست.

ساکی اعلام کرد: برگزاری جشن الفبا نیز شکرگزاری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به منظور برخوردار شدن از نعمت خواندن و نوشتن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در این جشن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی دل‌نوشته‌هایی را برای سپاس از خداوند و بیان محبت خود نسبت به معلم کلاس اول نوشته و به وی تقدیم می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار