امام جمعه ابرکوه: جوانان، اصول و مبانی امام (ره) را بازخوانی کنند

امام جمعه ابرکوه بابیان اینکه جوانان ما بعنوان وارثان امام(ره) باید اصول و مبانی آن حضرت را بازخوانی کنند گفت: عهدمان با امام (ره) را فراموش نکنیم و با تبعیت از خلف صالحش مقام معظم رهبری راه امام(ره) را ادامه دهیم.
کد خبر: ۲۴۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 03 June 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهارکرد: خدا را شاکریم که بر ما منت نهاد و بعد از رحلت امام (ره) خبرگان فهیم و با بصیرت ملت درانتخابی قاطع و انقلابی و بجا و بوقت حضرت آیت الله خامنه ای را بعنوان رهبر انقلاب به امت داغدار معرفی کرد.
امام جمعه ابرکوه باگرامیداشت سالروز شهادت شهدای 15 خرداد افزود: جرقه انقلاب اسلامی توسط مردم تهران و ورامین درسال 1342 با سخنان کوبنده و افشاگرانه امام(ره) درمدرسه فیضیه قم علیه شاه آغاز شد.
امام جمعه ابرکوه به آغاز بکار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد وافزود: نمایندگان طی اقدامی انقلابی آیت الله جنتی را به عنوان رئیس مجلس خبرگان برگزیدند ونشان دادند که خبرگان برای حفظ خط امام و رهبری و اصول انقلاب ایستاده اند.
وی همچنین با اشاره به آغاز بکار مجلس دهم اظهارکرد: مجلس باید محورکاری خود را در بخش قانون گزاری و اولویتهای لحاظ شده در پیام مقام معظم رهبری قرار دهد.
حسینی ادامه داد: مجلس دهم باید شرایط طوفانی منطقه و جهان و ماجراجوئی های بین المللی سلطه گران را ببیند و به وظیفه انقلابی وقانونی خود عمل کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار