معرفی مدیرجدید کمیته امداد تویسرکان

سعید حسینی به عنوان مدیر کمیته امداد تویسرکان معرفی شد.
کد خبر: ۲۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰ 18 April 2015

سعید حسینی به عنوان مدیر کمیته امداد تویسرکان معرفی شد.

به گزارش فارس؛ در مراسمی باحضور مسئولان استانی و شهرستانی، ضمن تقدیر از زحمات علی نامدار، سعید حسینی به عنوان مدیر کمیته امداد تویسرکان معرفی شد.

مدیرکل کمیته امداد همدان با بیان اینکه چهار رکن نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر از ارکان مهم نظام دین هستند گفت: همه باید در راستای نهادینه شدن این اصول ارزشمند و مهم تلاش روزافزون داشته باشیم.

محمدرضا ابراهیمی با بیان اینکه اجرای فریضه بزرگ زکات در توسعه کشور نقش‌آفرین است، افزود: پرداخت زکات ضمن خیر برای افراد، جامعه را نیز به بالندگی و شکوفایی می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری زکات طبق قانون به کمیته امداد واگذار شده، از تشکیل شورای زکات خبر داد و گفت: برنامه‌های خوبی در راستای جمع‌آوری زکات و توجه به این فریضه الهی توسط این شورا اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد همدان با اشاره به تهیه اساسنامه جدید کمیته امداد خاطرنشان کرد: اختیارات مدیریت کمیته امداد در این اساسنامه افزایش یافته است.

وی با اشاره به آماده بودن زمین به منظور ساخت مجتمع فرهنگی کمیته امداد تویسرکان، خواستار حمایت مسئولان شهرستان برای احداث آن شد و تأکید کرد: بخش عمده‌ای از کارهای کمیته امداد به سمت و سوی نرم‌افزاری سوق پیدا کرده است.

فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به سفارش دین مبین اسلام بر دستگیری از فقرا، اظهار کرد: رسیدگی به نیازمندان بسیار مورد توجه ائمه اطهار(ع) بوده که ما نیز باید با الگوپذیری از این بزرگواران در این راستا اقدام کنیم.

مهرداد موسوی با اشاره به فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل کمیته امداد با هدف حمایت از مستضعفان، گفت: تبعیض و بی‌عدالتی‌ها، قبل از انقلاب در کشور بیداد می‌کرد که با تشکیل این نهاد بزرگ و حمایت از درماندگان بسیاری از مشکلات حل شد.

وی دستگیری از فقرا و نیازمندان در عرصه‌های مختلف را در قالب این نهاد مقدس بی‌بدیل خواند و تأکید کرد: یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب تشکیل کمیته امداد بود.

فرماندار تویسرکان تلاش فعالان این نهاد را قابل تحسین و تقدیر دانست و گفت: کاهش فقر در لایه‌های اجتماع زمینه رشد و پیشرفت را برای جامعه ایجاد می‌کند.

مدیر کمیته امداد تویسرکان نیز تأسیس کمیته امداد را نشان از دوراندیشی امام(ره) دانست و ابراز کرد: امام(ره) مدت کوتاهی بعد از پیروزی انقلاب با هدف حمایت از مستضعفان و نیازمندان کمیته امداد را بنیان گذاشتند.

سعید حسینی گفت: کاستن فقر با حمایت از نیازمندان مانع از بروز معضلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فقرزدایی یکی از وظایف اصلی و ذاتی هر انسان است بیان کرد: کمیته امداد در این راستا با استفاده از فرصت‌ها و منابع به بهترین شکل فعالیت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار