ایجاد رشته فوریت‌های پزشکی در خلخال

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال از ایجاد رشته تحصیلی فوریت های پزشکی در این دانشکده خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 22 April 2015
به گزارش ایرنا، دکتر علی اکبر شکارچی در آیین گرامیداشت هفته سلامت افزود: با بهره برداری از فاز دوم ساختمان دانشکده علوم پزشکی حلخال زمینه برای افزایش رشته های تحصیلی این دانشکده فراهم شده و در سال تحصیلی جدید چند رشته جدید تحصیلی به مجموع رشته های تحصیلی این دانشکده افزوده می شود.

وی با اشاره به احساس نیاز به نیروی انسانی فارغ التحصیل رشته فوریت های پزشکی در استان اردبیل اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این رشته تحصیلی در دانشکده علوم پزشکی خلخال بخشی از نیازها در این رشته تحصیلی تامین شود.

وی گفت: برای تکمیل عملیات اجرایی بهسازی و مرمت طبقه همکف ساختمان دانشکده علوم پزشکی خلخال پنج میلیارد ریال هزینه شده و دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ویژه نیز از سوی وزیر بهداشت و درمان به صورت مستقیم برای تجهیز امکانات آموزشی این دانشکده اختصاص یافته است.

شکارچی اظهار کرد: در اجرای طرح تحول سلامت و از آغاز این طرح در خلخال تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال برای اعمال جراحی ، بستری و درمان بیماران بیمارستان امام خمینی خلخال هزینه شده که مبالغ هزینه شده از محل اعتبارات طرح هدفمندی یارانه ها به بیمارستان خلخال پرداخت شده است.

او افزود: از مهر ماه سال گذشته تاکنون بیش از 15 هزار بیمار با پرداخت 30 هزار ریال تعرفه دولتی در درمانگاه تخصصی دولتی خلخال معاینه و درمان شدند.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار