استقلال در خط دفاع و حمله مشکل دارد/ هواداران صبور باشند

کد خبر: ۲۷۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 02 August 2016


بازیکن اسبق استقلال تهران گفت: در دو دیدار نخست لیگ برتر شاگردان علیرضا منصوریان ضعف‌هایی در خط دفاع و حمله داشتند.

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه استقلال از دو دیدار نخست خود برابر نفت و استقلال خوزستان در لیگ برتر، تنها یک امتیاز کسب کرده و همین امر هواداران را نگران کرده است.

وی افزود: البته باید قبول کنیم که در دیدارهای ابتدایی برای هر تیمی مشکلاتی ایجاد می‌شود و عدم هماهنگی و آماده‌ نبودن تمام بازیکنان، عامل اصلی نتیجه نگرفتن تیم‌ها و کیفیت پایین در دیدارهای نخست است.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: بنابراین معتقدم که هواداران باید صبور باشند و اجازه دهند که کادر فنی و بازیکنان و مدیریت استقلال در آرامش تمرینات خود را پیگیری کرده و در هفته‌های آینده نتیجه تلاش آنها را شاهد باشیم.

اکبرپور گفت: به طور قطع بخش مهمی از مشکلات استقلال در دو دیدار گذشته، طبیعی است چرا که اکثر بازیکنان و کادر فنی جدید بوده و برای رسیدن به هماهنگی زمان لازم دارند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر بازیکنانی که به تازگی از زیر بار فشار تمرینات بدن‌سازی خارج شده‌اند، برای رسیدن به آمادگی مطلوب نیاز به زمان دارند و امیدواریم در هفته‌های آینده این مشکلات برطرف شود.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: با این وجود منصوریان نمی‌تواند از کنار مشکلات فنی تیمش به راحتی عبور کند، چرا که استقلال در دو دیدار نخست نشان داد که در خط دفاع و خط حمله مشکلاتی دارد که اگر برطرف نشود، در آینده آسیب‌های زیادی به این تیم وارد خواهد شد.

اکبرپور گفت: از ترکیب چهار نفره خط دفاعی استقلال، تنها مگویان از فصل قبل باقی مانده و این بازیکنان نیاز به هماهنگی بیشتر دارند، ضمن اینکه روز گذشته دیدم که استقلال در دفاع چپ از مگویان که یک بازیکن میانی استفاده و باید دید منصوریان با چه تفکری این ترکیب راهی میدان کرده است.

وی افزود: در خط حمله نیز مشکلاتی را شاهد بودیم و از سوی دیگر خط میانی نتوانسته مهاجمان استقلال را به خوبی تغذیه کند و بختیار رحمانی نیز با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد.

اکبرپور در پایان گفت: امیدواریم با حمایت هواداران، کادر فنی استقلال هر چه سریع‌تر بتواند بر مشکلات غلبه کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار