همسر شهید فاجعه منا: دست انتقام الهی گریبان آل سعود را خواهد گرفت

کد خبر: ۲۹۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 04 September 2016


همسر شهید حسین قربانی مهر از شهدای مظلوم فاجعه منا با بیان اینکه نباید از جنایت آل سعود به سادگی گذشت، گفت: ما از مسئولین می خواهیم که نگذارند این موضوع به فراموشی سپرده شود گرچه دست انتقام الهی گریبان آل سعود را خواهد گرفت.

اعظم جام خیز روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این میان نباید حق ما زیر پا گذاشته شود. اینها همان کسانی هستند که امام حسین (ع) را به شهادت رساندند و از همان نسل هستند.

وی اظهار داشت: آنها ما را مقصر اعلام می کنند ولی این فاجعه زمانی روی داد که خودشان حجاج را به جاده ای ناتمام هدایت کردند و در بدترین شرایط آب و هوایی حجاج مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی گفت: انتظار ما این است که این موضوع به طور جدی پیگیری شود تا حقوق خانواده شهدا از بین نرود و از سویی جهانیان به بی کفایتی آل سعود واقف شوند.

وی در خصوص شخصیت همسرش گفت: همسرم عشق و علاقه زیادی به اهل بیت (ع) داشت و به عنوان خادم اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) در ایام محرم و صفر عاشقانه خدمت می کرد و در کارهای خیر پیشقدم بود.

جام خیز در خصوص آخرین خاطره خود از همسرش گفت: در زمان حرکت به منا، زمانی که قرار بود خانم ها شبانه اعمال خود را انجام دهند و آقایان در صبح روز بعد، زمانی که در اتوبوس برای حرکت نشستم، نگاه آخرش جگرم را آتش زد و این نگاه هیچ وقت از ذهنم خارج نمی شود زیرا نگاه طوری بود که معلوم بود دیدار آخر است.

حسین قربانی مهر 73 ساله بود و سه فرزند پسر داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار