نمایشگاه خیریه آثار هنری در شیراز

نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایران در شیراز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۹۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 11 September 2016
کوروش کمالی سروستانی امروز در حاشیه «نخستین نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایران» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کمک به همنوع در فرهنگ دینی و ملی ما از روزگار کهن تا به امروز یک عمل شایسته و پسندیده بوده است و روایت‌های دینی و داستان‌های باستانی بر این موضوع صحه می‌گذارند.

وی گفت: سازمان خیریه گذر از اردیبهشت با همکاری نگارخانه تاروپود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مرکز اسناد و کتابخانه ملی این استان بنیان‌گذار این مراسم بوده و مرکز اسناد فقط میزبان برگزاری این نمایشگاه شده و بستری را برای جمع شدن هنرمندان ایجاد کرده است.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس افزود: بسته‌های فرهنگی موجود شامل گروه موسیقی، هنرهای تجسمی، نقاشی، خوشنویسی، صنایع‌دستی و دستباف‌هایی در قالب لباس و دستبند است و این هنرمندان بهترین آثار خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند و عواید حاصل از فروش آن به کودکان نیازمند خواهد رسید.

این مسؤول بیان کرد: زمان شروع مدارس نزدیک است و بسیاری از خانواده‌های نیازمند با مشکلات مالی روبه‌رو هستند و به دلیل این مشکلات امکان استفاده از بسیاری از خدمات شهروندی را ندارند و تمام این‌ها اهمیت برگزاری چنین فعالیت‌هایی را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: پیوند هنر، زایش، پویش و مهر در این مراسم مشاهده می‌شود و نتیجه آن کمک به کودکانی است که نگاه‌های آن‌ها همیشه منتظر محبت بوده و از دیگر اهداف این مراسم می‌توان به آشنایی مردم با هنر اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار