ازبکستان یکی از آماده‌ترین تیم‌های خود را دارد/ باید در برابر ازبک‌ها باهوش باشیم

کد خبر: ۳۰۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 02 October 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ازبکستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی یکی از آماده‌ترین تیم‌های خود را دارد.

علی‌رضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حضور در جام جهانی فوتبال برای هر کشوری یک افتخار بزرگ و یک فرصت بسیار خوب برای پیشرفت در این رشته ورزشی پرطرفدار به شمار می‌آید.

وی افزود: اگر ما نتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم، یک رکورد و عقب‌گرد برای فوتبال ما به شمار می‌آید و این وضعیت برای تمام کشورهای صاحب فوتبال صدق پیدا می‌کند و به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری و تبلیغات بسیار زیادی برای رسیدن به این هدف انجام می‌شود.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: به عنوان نمونه در جام جهانی 98، ایران پس از سال‌ها و دو دهه به جام جهانی راه یافت و ناگهان تمام نگاه‌ها به فوتبال ایران تغییر کرد.

اکبرپور گفت: از تیمی که آن دوره راهی جام جهانی کردیم، چند بازیکن ما به تیم‌های بزرگ اروپایی راه یافته و تعدادی از آنها امروز جزء مربیان باتجربه و بادانش به شمار می‌آیند.

وی بیان داشت: بنابراین برای هر تیمی صعود به جام جهانی فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت پدید می‌آورد و ما نیز باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار آتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان گفت: این تیم تاکنون دو پیروزی یک بر صفر برابر سوریه و قطر به دست آورده است و شواهد نشان می‌دهد که ازبکستان امسال یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال خود را به همراه دارد.

اکبرپور افزود: بنابراین ما باید برابر ازبک‌ها با هوشیاری بازی کنیم و اجازه ندهیم که حریف از موقعیت میزبانی خود استفاده کرده و ما را تحت‌ فشار قرار دهد.

وی اظهار داشت: اگر ازبک‌ها در 30 دقیقه نخست نتوانند به ما گلی را تحمیل کنند، این فشار از روی بازیکنان ایران برداشته و به حریف منتقل می‌شود، چراکه آنها در خانه تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند.

اکبرپور در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم فوتبال کشورمان با انجام یک بازی هوشمندانه بتواند به دومین پیروزی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 دست پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار