به گزارش تابناک قم، ابراهیم خسروی با بیان اینکه در نیمه نخست آبان ماه امسال 8 هزار و 186 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است گفت: در این تماسها همشهریان مطالب مرتبط با امور خدمات شهری، اطلاع رسانی و راهنمایی، ترافیکی، فنی و عمرانی و روابط عمومی و فرهنگی را مطرح کردهاند.
وی با اشاره به برقراری 3 هزار و 730 تماس با سامانه 137 در مورد مسائل خدمات شهری گفت: این تماسها در خصوص مباحث مرتبط با نظافت شهر، سد معبر، فضای سبز و... بوده است.
سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم تماسهای برقرار شده در حوزه اطلاع رسانی و راهنمایی زائر را 2 هزار و 952 مورد ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه قم شهری زائرپذیر است، در این زمینه بخش عمده اقدامات مرتبط با اطلاع رسانی و راهنمای زائرین از طریق سامانه 137 صورت میگیرد.
وی برقراری 627 تماس در حوزه مسائل ترافیکی شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه فنی و عمرانی نیز 502 تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم برقرار شده است.
خسروی تماسهای حوزه شهرسازی را مورد توجه قرار داد و افزود: در این بخش نیز 368 تماس با سامانه 137 برقرار شده که مسائل مرتبط با ساخت و سازهای غیرمجاز در این بخش قرار گرفته است.
وی تماسهای مرتبط با حوزه روابط عمومی و فرهنگی را هفت مورد عنوان کرد و با اشاره به فراوانی موضوعات مورد توجه مردم در تماس با سامانه 137 شهرداری قم گفت: بحث سد معبر با هزار و 17 تماس بیشترین موضوع مورد توجه مردم در تماس با سامانه 137 بوده که در این موضوع 542 تماس به سد معبر خودرویی اختصاص داشته است.
سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم ادامه داد: پس از سد معبر حوزه پارکها و فضای سبز با 663 تماس و بحث آسفالت با 579 تماس بیشترین موضوعات مورد توجه مردم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث فضای سبز بیشترین پیامهای مردمی با 138 پیام، به برخورد درختان با سیمهای برق اختصاص داشته است.