مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه:

هیچ بخاری غیراستانداردی در مدارس کرمانشاه وجود ندارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه گفت: تاکنون 7 هزار و 700 کلاس درس در مدارس شهری و روستایی استان به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده است و هیچ بخاری غیراستانداردی در مدارس کرمانشاه وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مرزبان نظری امروز اظهار کرد: یک سوم مدارس استان کرمانشاه نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ایمن‌سازی مدارس و حذف مدارس خطر‌آفرین را از برنامه‌های اجرایی سال 95 عنوان کرد و گفت: طرح استاندارد‌سازی سیستم گرمایشی مدارس استان از سال 92 آغاز شده است.

وی در خصوص اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون 7 هزار و 700 کلاس درس در مدارس شهری و روستای استان به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده است.

نظری با بیان اینکه در استان هیچ بخاری غیراستانداردی وجود ندارد، ادامه داد: امسال سیستم گرمایشی پنج هزار کلاس درس در استان با 200 میلیارد ریال اعتبار ایمن‌سازی شده است.

وی به وجود 2 هزار و 500 مدرسه استان در صف انتظار برای مجهز‌ شدن به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی اشاره کرد و افزود: امسال مدارس بالای دو کلاس درس در روستا‌ها به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه بخاری‌های مدارس همگی به‌ صورت نفتی است، گفت: تا پایان سال 96 مدارس باقیمانده استان به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار