تاکید استاندار خوزستان بر تنظیم سند توسعه میراث فرهنگی استان

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح امروز جمعه از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بازدید به عمل آورد
کد خبر: ۳۴۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 10 December 2016
استاندار خوزستان در این بازدید ضمن شنیدن مهمترین عملکردهای این اداره کل بر تنظیم سند توسعه میراث فرهنگی استان خوزستان تاکید کرد.

شریعتی در ادامه از پیشنهاد برگزاری جشنواره جایزه جهانی میراث فرهنگی خوزستان استقبال کرد و خواستار پیگیری برگزاری این جشنواره از سوی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان شد.

وی با بیان اینکه صنایع دستی نیازمند سرمایه گسترده و مکان ویژه نیست گفت:با توجه به اینکه این مهم مردم محور است باعث تولید ثروت میان اقشار مختلف مردم می شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اداره کل میراث باید یک چشم انداز و نقشه راه را بعنوان فعالیت خود ارائه دهد تا در چند سال آینده خوزستان جزو استان های نخست در زمینه صنایع دستی کشور شود.

شریعتی در ادامه این جلسه خواستار برگزاری جشنواره های سفره های ایرانی،آب و شکر شد و عنوان کرد: در زمینه برگزاری جشنواره نفت نیز بررسی ها و هماهنگی ها جهت برگزاری انجام شود.

وی خواستار راه اندازی تاکسی آبی اهواز به آبادان و تاکسی آبی ساحلی اهواز شد و گفت:برای تحقق بخشیدن به خواسته باید سرمایه گذار جذب شود، از قایقرانان شخصی نیز می توان برای این مورد می توان بهره مند شد.
 
استاندار خوزستان در ادامه با توجه به محدود بودن ساختمان پژوهشکده میراث فرهنگی پیشنهاد تعویض ساختمان استاندارد خوزستان با ساختمان پژوهشکده میراث فرهنگی  داد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار