برای حضور در جشنواره خیرین

علی دایی وارد اردبیل شد

دقایقی پیش علی دایی اسطوره فوتبال آسیا و جهان و افتخار استان اردبیل برای شرکت در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز وارد اردبیل شد.
کد خبر: ۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 20 May 2015

به گزارش فارس، در مراسم استقبالی که به‌همت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین مدرسه‌ساز انجام شد، از علی دایی اسطوره فوتبال آسیا و جهان که در یک اتفاق جالب این سفر با همراهی امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان به اردبیل انجام شد،‌ علی دایی مورد استقبال علاقمندان و دوستداران فوتبال و مسئولان برگزاری جشنواره خیرین قرار گرفت تا فردا در مراسم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از این چهره سرشناس کشور و جهان تجلیل شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با خوش‌آمدگویی به علی دایی اظهار کرد: ما با دعوت از علی دایی چهره پرافتخار فوتبال جهان، آسیا و کشورمان به زادگاهش اردبیل سعی داریم تا در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که فردا در اردبیل برگزار می‌شود، بتوانیم از این چهره برجسته تجلیل کرده و از او دعوت کنیم تا به مانند گذشته در این امر نیک به ساخت مدرسه ورود پیدا کند.

امید قیامی تصریح کرد: فردا هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز صبح در مجتمع فدک آغاز می‌شود به‌طوری‌که در 16 جشنواره گذشته خیرین مدرسه‌ساز 172 میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی کرده‌اند.

وی گفت: ‌امیدواریم فردا در هفدهمین جشنواره بتوانیم با حضور خیرین تعهدات بیشتری را در امر مدرسه‌سازی شاهد و ناظر باشیم.

استان اردبیل 330 خیری مدرسه‌ساز دارد که یکی از این چهره‌ها علی دایی اسطوره فوتبال جهان، آسیا و کشورمان است که تاکنون در زادگاهش چندین مدرسه خیریه احداث کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار