رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

برگزاری همایش بزرگ«ماندگاری انقلاب اسلامی درپرتو وحدت» درکرمانشاه

کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ «ماندگاری انقلاب اسلامی در پرتو وحدت، بصیرت و ولایت» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 05 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر عباس سروری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از برگزاری همایش بزرگی تحت عنوان «ماندگاری انقلاب اسلامی در پرتو وحدت، بصیرت و ولایت» به این مناسبت در کرمانشاه خبر داد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان و مؤثرین دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی اعم از اهل سنت و تشیع با حضور مسئولین عالی رتبه استان خبر داد.

سروری از حضور «حجت الاسلام بی‌آزار» معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله عبدالخالق عبدالهی و جمعی از علمای شیعه و سنی در این همایش خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سخنران این مراسم را «حجت الاسلام بی‌آزار» معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی اعلام کرد و گفت: این مراسم فردا دوشنبه ۱۸ بهمن راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در محل مجتمع بعثت سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری از حضور حدود ۴۰۰ شرکت کنند در این همایش خبر داد و گفت: در مراسم مذکور از چند خانواده شهید از جمله شهیدان جعفری و مصطفی امامی تجلیل خواهد شد. تجلیل از ملاقادر قادری، امام جمعه اهل سنت پاوه و ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از دیگر بخش های این همایش است.

وی از تجلیل از شعرای پیشکسوت و برجسته شعر و ادبیات انقلاب از جمله استاد محمد جواد محبت از دیگر بخش های این همایش است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، ایجاد وحدت، همدلی و انسجام بین مردم استان اعم از مذاهب مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی اشاره ای نیز به برنامه های امروز دهه فجر استان داشت و گفت: ادامه جشنواره فیلم فجر در سینماهای آزادی و فرهنگ استان را داریم که بعد از ظهر ها اکران فیلم صورت می گیرد.

سروری از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی امروز یکشنبه۱۷بهمن راس ساعت ۱۵ بعد از ظهر در مجموعه شماره۱ کارگران سه راه حافظیه خبر داد.

وی افزود: هم چنین امروز نیز چون دیگر ایام دهه مبارک فجر، مسابقات فرهنگی و هنری را در حوزه هنری استان کرمانشاه داریم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم چنین در اکثر روستاها و دهستان های استان ویژه برنامه های خدمات رسانی روستایی را در قالب کمیته جهاد کشاورزی استان داریم.

وی از افتتاح طرح ها و پروژه های متعدد نیز در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: برپایی مسابقات فرهنگی، ورزشی و... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای امروز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار